باکس های اختصاصی مانگرو

باکس های دیوار سبز

شاید در مورد دیوارهای سبز شنیده باشید یا حتی چند مورد را دیده باشید.این سازه ها همچنین به نام دیوارهای زنده ، دیوارهای زیستی و باغهای عمودی شناخته می شوند.در واقع این سازه ها دیوارهایی هستند كه با گیاهان به صورت عمودی پوشیده شده اند و می توانند داخل یا خارج از آن ظاهر شوند.این ایده مدتی است که اتفاق افتاده است و به دلیل فواید زیست محیطی و سلامتی و همچنین زیبایی ، اخیراً آنها بیشتر مرود توجه قرار گرفته اند.

چطور کار می کنند؟

برخی ممکن است دیوارهای پوشیده از پیچک را به عنوان یک دیوار سبز در نظر بگیرند ، در حالی که برخی دیگر می توانند این تعریف را به دیوارهایی اختصاص دهند که بطور خاص برای نگهداری از پوشش گیاهی طراحی شده اند.

نوع دوم می تواند به روش های مختلفی ساخته شود.این دیوارها ممکن است از پانل هایی با پوشش گیاهی از قبل کاشته شده ایجاد شوند و یا شامل باکس های قابل تعویض باشند که در شکافهایی در دیوار جای می گیرند و در صورت لزوم امکان برداشتن آسان را فراهم می کنند.بر اساس زیبایی شناسی و جلوه های مورد نظر ، ممکن است شما انواع مختلفی از گیاهان  را در باکس های دیوار سبز خود بگنجانید.این باکس ها یک نگهدارنده پایدار برای خاک و ریشه ها ایجاد می کنند.

برای خرید باکس های دیوار سبز با شماره های درج شده در این سایت تماس حاصل نمایید.باکس های دیوار سبز ما از مواد با کیفیت ساخته شده و در برابر شرایط مختلف و هم چنین در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است.

باغ های عمودی از نظر عملکرد نیز متفاوت هستند.مدل های ساده تر نیاز به آب دهی با دست دارند ، در حالی که برخی از آنها سیستم لوله کشی خود آبیاری دارند.بسیاری از دیوارهای سبز به سیستم های هیدروپونیکی که از آبیاری قطره ای استفاده می کنند ، متکی هستند.

مزایا دیوار سبز

دیوارهای سبز در مناطقی رواج پیدا کرده است که مردم می خواهند فضای خود را سبزتر کنند ، اما فضای زیادی برای این کار ندارند.باغهای عمودی بدون اینکه فضای زیادی را به خود اختصاص دهند ، از مزایای فضای سبز استفاده می کنند.

دیوار سبز قم همچنین کیفیت هوا را بهبود می بخشند که برای افراد و همچنین حیوانات و محیط کلی مفید است.گیاهان دی اکسید کربن را از هوا خارج کرده و اکسیژن تولید می کنند.آنها همچنین آلودگی های مختلفی را فیلتر کرده و هوای تمیزتری ایجاد می کنند و می توانند 87 درصد از سموم موجود در هوا را در داخل خانه تنها در 24 ساعت از بین ببرند.این به افراد کمک می کند تا راحت تر نفس بکشند ، به خصوص در داخل منازل که کیفیت هوا بسیار بد است.آنها همچنین می توانند نویز را جذب کرده و از مزایای سلامت روان نیز برخوردار شوند.تحقیقات نشان داده است که داشتن گیاهان در اطراف می تواند استرس را کاهش داده و بهره وری را تا 15 درصد افزایش دهد.