دیوارهای سبز زنده چیست

دیوارهای سبز زنده چیست

دیوار سبز در قم به صورت زنده ، تابلوهایی از گیاهان هستند که با استفاده از هیدروپونیک به صورت عمودی رشد می کنند ، روی سازه هایی که می توانند بصورت آزاد یا به دیوارها متصل شوند. سقف ها و دیوارهای سبز مدرن عناصر ساختمانی هستند که برای حمایت از پوشش گیاهی زندگی به منظور بهبود عملکرد یک ساختمان طراحی شده اند. همچنین به عنوان سقف ها و دیوارها به عنوان “زندگی” شناخته می شوند ، اینها به عنوان افزودنیهای مهم در پالت روشهای ساخت و ساز برای ایجاد ساختمانهای سالم و با مسئولیت زیست محیطی ظاهر می شوند.

دیوارهای سبز زنده چیست؟

دیوارهای سبز  از چه چیزی ساخته شده ؟

دیوارهای سبز زنده از گیاهانی تشکیل شده اند که در محیط در حال رشد قرار می گیرند و سپس مکان هایی را روی دیوار ساختمانها و خواص برای تأمین فضای سبز و فواید گیاهان ایجاد می کنند ، اما از کمترین فضای افقی استفاده می کنند.

دیوارهای سبز چگونه کار می کنند؟

دیوارهای سبز به همان روشی که دیوارهای واقعی ساخته می شوند ساخته شده اند. آنها با ساختار اسکلتی ساخته شده اند که دارای بخشهایی است که حاوی گیاهان و گلهایی است که دیوار سبز را تشکیل می دهد. در مورد نحوه عملکرد دیوار سبز به خودی خود بستگی زیادی به نوع سیستم نصب شده دیوار سبز دارد. بعضی از دیوارهای سبز دارای لوله های پنهانی هستند که مکانیسم خودآبی برای سالم نگه داشتن گیاهان را فراهم می کند ، در حالی که برخی دیگر به آب دهی دستی نیاز دارند. در مورد چگونگی تأثیرگذاری مزایای دیوارهای سبز بر تجارت شما ، که ناشی از خود گیاهان زنده است. گیاهان به طور طبیعی دی اکسید کربن و سایر آلاینده ها را جذب کرده و اکسیژن تازه و تمیز را بیرون می کشند. دیوارهای سبز همچنین به کاهش صدا و ایجاد مزایای مرتبط با طراحی بیوفیلی کمک می کند: مفهومی که افراد در هنگام دسترسی به طبیعت در داخل محل های کار خود احساس بهتری می کنند. دیوارهای سبز حاوی مقدار زیادی از گیاهان در یک فضای نسبتاً کم ، به صورت افقی. با استفاده از دیوارها و کشش به سمت بالا ، گیاهان با ارائه حداکثر مزیت ، بدون کاهش فضای روی زمین نصب می شوند.

مزایای دیوارهای سبز زنده چیست ؟

همانطور که فضای سبز در شهرها از بین می رود ، اجرای دیوار سبز زنده می توانند فضاهای شهری را به چیزی طبیعی و زیبا تبدیل کنند. آنها همچنین می توانند کیفیت هوا را بهبود بخشیده و از مزایای سلامتی برخوردار باشند.

دیوارهای سبز چگونه به محیط کمک می کنند؟

دیوارهای سبز به همان روش هایی که گیاهان به محیط زیست کمک می کنند به محیط زیست کمک می کنند. گیاهان به تمیز کردن هوا کمک می کنند. آنها به دلیل داشتن قابلیت کاهش نویز به کاهش آلودگی صوتی کمک می کنند. آنها میزان مونوکسید کربن موجود در هوا را کاهش داده و با تنفس در آنها آلاینده ها را فیلتر کرده و سپس آنها را برای اکسیژن تمیز ، تازه و روشن تبادل می کنند.

دیوارهای سبز زنده چیست؟

چه زمانی دیوارهای سبز در داخل خانه استفاده می شوند؟

دیوارهای سبز در داخل منازل برای شرکت ها و خواصی که می خواهند فضای تزئینی بی نظیری ایجاد کنند ، استفاده می شود. یک دیوار سبز گزینه ای عالی برای هر مشاغلی است که می خواهد از مزایای گیاهان بهره ببرد اما نگرانی در مورد فضای کف درگیر آن دارد. دیوارهای سبز رنگ و المان طراحی منحصر به فردی را به لابی ها ، اتاق های جلسات ، راهروها و مناطق پذیرایی اضافه می کنند.دیوارهای سبز بیان بصری قدرتمندی را برای مشتریان بالقوه ایجاد می کنند. همچنین تمامی مزایای مستند گیاهان را به ساختمانها و محیط کار ارائه می دهد. یک دیوار سبز که در یک طرح طراحی بیوفیلیک گنجانیده شده است ، می تواند به بهبود خلاقیت ، کاهش غیبت و حضور و سایر نگرانی های محل کار کمک کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *